«ԵՐԿԻՐԸ, ՈՐԸ ՉՈՒՆԻ ՈՒԺԵՂ ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅՈՒՆ, ՉԻ ԿԱՐՈՂ ՀԱՄԱՐՎԵԼ ԼԻԱՐԺԵՔ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ»…և ոչ միայն մշակույթի մասինՄենք նրան ճանաչեցինք և սիրեցինք նախ՝ իբրև Պագանինիի, ապա՝ իբրև հայ բեմի և ՀՀ ......
«ԻՐԱՆԸ, ՈՐՊԵՍ ՄԵԶ ՀԱՐԵՎԱՆ ՈՒ ԲԱՐԵԿԱՄ ԵՐԿԻՐ, ԵԶԱԿԻ Է»«Իրավունքը de facto»-ի հարցերին պատասխանում է ՀՀ ԱԳ փոխնախարար ԳԵՂԱՄ ՂԱՐԻԲՋԱՆՅԱՆԸ-Պարոն Ղարիբջանյան, օրերս Դուք խորհրդի հետ ......
...թե Սերժ Սարգսյանը դժգոհ է պաշտպանության նախարար Սեյրան Օհանյանի քաղաքական գործունեությունից։ Ինչպես հասարակության մեծ մասը, այնպես էլ նախագահը, կասկածի տակ չեն դնում Սեյրան Օհանյանի պրոֆեսիոնալ և ......
«ՃԱԿԱՏԱԳՐԱԿԱՆ ԱՌԱՆՑՔ»Գեներալ Մանվելը մեր իրականության չբացահայտված ֆենոմեններից է: Կարմայական կապով նա հայոց ճակատագրական «տոչկաներում» է մշտապես: Այդպես էր պատերազմում: էր և ......
«ԵԹԵ ԿԱՐԾՈՒՄ ԵՔ` ԱՄԵՆԱԴԺՎԱՐԸ ՉԻՆԱՑԻՆԵՐԻ ՀԵՏ ԽԱՂՆ ԷՐ, ՍԽԱԼՎՈՒՄ ԵՔ»Հարցազրույց ՀՀ շախմատի ֆեդերացիայի նախագահի տեղակալ ԼԵՎՈՆ ՅՈԼՅԱՆԻ հետ-Պարոն Յոլյան, «Իրավունքը de facto»-ն է և ......
«ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԸ, ԻՀԱՐԿԵ, ԴԺՎԱՐ ՀԱՐԵՎԱՆ Է, ԲԱՅՑ ՀԱՐԵՎԱՆՆԵՐԻՆ ՉԵՆ ԸՆՏՐՈՒՄ»Երեկ «Կոնգրես» հյուրանոցում բացվեց միջազգային գիտաժողով՝ «Եվրամիությունը և Հարավային Կովկասը. և որին ......
ԲԼԻՑՆԵՐ«ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ ԳՈՐԾ ՈՒՆԵՆՔ ՇՈՂՈՔՈՐԹՆԵՐԻ ԲԱՆԱԿԻ ՀԵՏ»ԱՆԱՀԻՏ ԲԱԽՇՅԱՆ («Ժառանգություն» խմբակցության անդամ)-Ղարաբաղյան հակամարտության 5-ժամյա քննարկման փակ լինելը որքանո՞վ էր է, ......
«ՈՐԵՎԷ ԶՐՊԱՐՏԱՆՔ ՄԻ ՔԱՆԻ ԱՆԳԱՄ ԿՐԿՆՎԵԼՈՒՑ ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ ՉԻ ԴԱՌՆՈՒՄ»…և ոչ միայն մշակույթի մասինԱյս տարի տոնվում է հայկական ջազի 70-ամյակը: Ջազի տարեկիցն է երգահան ՄԱՐՏԻՆ ում հետ է և ......
«ՕՏԱՐՆԵՐԸ ՔԻՉ ԷԻՆ, ՀԻՄԱ ԷԼ ՄԵՐՈՆՔ ԵՆ ՍԿՍԵԼ ԶԱՌԱՆՑԵԼ»Ասում են՝ տեքստի մեջ թաքնված երաժշտություն կա։ Մեր օրերում, երբ երգ-երաժշտության մեջ անգամ պակասել է մեղեդին, ՀԱԿՈԲ ՍՐԱՊՅԱՆԻ պոեզիան է ......
...թե ղարաբաղյան հիմնահարցի հայաստանյան քննարկման օրերին, երբ հանրապետության նախագահն իր մոտ էր հրավիրել տարբեր կուսակցությունների ներկայացուցիչների, ՀՀԿ-ական շրջանակներում շատ վատ տպավորություն է էր ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...